...

İLETİŞİM

ULUSLARARASI ANKARA MARKA BULUŞMALARI

ANKARA TİCARET ODASI
Söğütözü Mah. 2180 Cad. No:5/A
Söğütözü - Çankaya / ANKARA

CEO EVENT
Next Level Ofis Kule, Kızılırmak Mh. Dumlupınar Bulvarı
Bina No: 3/A Kat:27 No:127
Balgat / Çankaya / Ankara
0 (312) 201 81 00 info@markabulusmalari.com.tr
Nilüfer GÜRTEKİN YALÇINKAYA

Nilüfer GÜRTEKİN YALÇINKAYA


Sunum Konusu:
Influencer Marketing'de Markalaşma
Panel Zamanı:
30 Kasım 2019  12:45 - 13:25 Gordion Salon
Biyografi:
1982 yılında Konya’da doğdu. Bankacı bir ailenin çocuğu olarak Konya, Balıkesir ve Kocaeli illerini dolaşarak farklı kültürleri deneyimleme şansı buldu. 2000 senesinde hayallerinin şehri olan İstanbul’a yerleşerek Bahçeşehir Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği öğrencisi oldu. Üniversiteyi okurken reklam ve eğlence sektörü ile ilgili birçok işte proje bazlı çalıştı. Aynı zamanda Bahçeşehir Üniversitesi İstanbul Gelişim Orkestrası müzik okulunda ve Bahçeşehir Üniversitesi’nin Halkla İlişkiler departmanlarında çalışan öğrenci programına dahil olarak okulunu burslu bitirdi. Okurken, çalışmanın avantajını kullanarak girişimci ruhunu hep korudu. Üniversiteden mezun olduktan sonra 4 sene özel sektörde çalışıp, Lobby Marketing Group’u kurarak girişimciliğe adım attı.
Lobby Marketing Group bünyesinde yaratılan başarılı projelerle DP Ödülleri (2017) – Çekmecede Kalmış İşler Kategorisi’nde 2.’lik ödülü; Inflow Ödülleri (2018) – En İyi Ebeveyn & Çocuk Influencer Kampanyası Kategorisi’nde Enterogermina markası için hazırlanan “Anneler Bilir” projesiyle 1.’lik ödülü; DP Ödülleri (2019) – İnteraktif Pazarlama Viral Pazarlama Faaliyetleri Kategorisi’nde Durex markası için hazırlanan “Durex ile Çekildi” projesiyle 3.’lük ödülü gibi ajansı ödüller kazandı. Ayrıca ajansının 4 farklı markasından biri olan Lobby Phygital’i Türkiye’nin ve dünyanın ilk Phygital ajansı olarak yapılandırdı ve bu konuda eğitimlerine, araştırmalarına devam ederek halen Phygital konusunda yatırımlar yapmakta. Bununla birlikte Türkiye’de Influencer Marketing üzerine makaleler yazarak ve araştırmalar yaparak Influencer Marketing’in Türkiye’de hak ettiği noktaya gelmesi için çalışmalarını sürdürmekte. Bu çalışmaları akademik olarak güçlendirmek adına 2019 yılında İstanbul Üniversitesi Sosyoloji bölümüne kayıt yaptırarak, öğrenciliğe de profesyonel iş hayatının yanında geri dönüş yaptı. Eş zamanlı olarak DPID Yönetim Kurulu üyesi olarak Digital Grup Başkanlığında doğrudan pazarlama sektörünün dijital pazarlama konusunda daha da iyiye gitmesi için çalışmalar yapmakta. Sektöre yatırımları devam etmekte olup Türkiye’nin ilk Kadınlar Festivali’ni hayata geçirirken kadın hedef kitleye hitap eden markalar için içerik ve platform oluşturarak son dönemde yatırımcı kimliği ile de sektöre yön vermektedir.